SEO & content voor ondernemers met een missie
Dan zou ik zeggen: kom in actie! Want als je vandaag de stap niet zet, dan blijven al je potentiële klanten naar je concurrent toe stappen. Omdat zij wel vindbaar zijn.
Dus je kan SEO blijven uitstellen. Maar dan weet je dat je onvindbaar blijft.
Of je maakt de keuze om vanaf nu te bloggen, jezelf beter vindbaar te maken en steeds meer bezoekers, leads en klanten aan te trekken. Hoe voel je je dan over een aantal maanden?
Ik weet het antwoord wel.
Tijdens een gratis strategiesessie van 30 minuten kijken we samen naar je doelen en vertel ik je waar jou SEO- & contentkansen liggen. Ik geef je alvast een aantal persoonlijke tips waarmee je direct je vindbaarheid in Google vergroot en meer bezoekers aantrekt. Daarnaast doe ik je vrijblijvend een aanbod om samen te werken. Maar… wel alleen als we allebei een positieve vibe voelen en er een match is. Ik duw je geen aanbod door je strot waarmee je uiteindelijk niets bereikt ;-).
Dat willen we natuurlijk niet hebben. Daarom geef ik hieronder antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Maar maak je geen zorgen. Je mag je vragen ook gewoon tijdens de strategiesessie voorleggen. Er bestaan geen gekke vragen, dus stel ze gerust!
Absoluut. Maar het is wel belangrijk dat de fundering van je bedrijf staat. Als jij nog geen aanbod hebt, nog niet weet wie je doelgroep is en je geen duidelijke bedrijfsstrategie voor jezelf bepaald hebt, dan raad ik je aan om hier eerst aan te werken. Wil je dat ik even met je meedenk? Stuur me dan een mail op danique@digital-roadmap.nl.
Dat kan zeker. Wel ben ik er een voorstander van dat je zelf schrijft. Eventueel met mijn hulp. Jij bent namelijk de expert en weet precies waar je doelgroep behoefte aan heeft. Daarnaast is verbinding een belangrijk element om van bezoekers klanten te maken. Niemand anders kan dat beter dan jijzelf. Maar heb je er echt geen tijd voor of zin in? Of heb je moeite met schrijven? Dan bied ik een blogabonnement aan.
Dat ligt aan de resultaten die je wilt behalen en je eigen vaardigheid erin. Hoe vaker je content maakt, hoe behendiger je erin wordt. Als je net begint kost het je wel even wat tijd. Je kan het vergelijken met leren lopen. In het begin is het lastig, maar dan gaat het vanzelf. Uiteindelijk kan je met 1 tot 2 uur per week al fantastische resultaten behalen.
Met kennisondernemers bedoel ik ondernemers die hun kennis verkopen om anderen te helpen. Ik ben bijvoorbeeld een kennisondernemer. Ik help jou namelijk op het gebied van SEO. Business coaches, psychologen, human design-coaches, marketeers etc. zijn ook allemaal kennisondernemers. Maar je mag altijd bij mij aankloppen. Ik kijk graag met je mee of ik je kan helpen.