Wat zijn zoektermen?
Op het moment dat je iets opzoekt in Google, gebruik je een zoekterm. Zonder zoektermen zou SEO niet eens bestaan! Belangrijk dus om te weten wat zoektermen zijn en hoe je ze gebruikt om jezelf beter vindbaar te maken in
Ik geloof erin dat elke ondernemer een belangrijke boodschap te vertellen heeft. En dat deze boodschap het verdient om door de juiste persoon gevonden te worden. Hoe kun je dit nu beter voor elkaar krijgen dan jouw boodschap goed vindbaar te maken in Google?
Op deze pagina lees je daarom mijn tips op het gebied van content, SEO en ondernemen.
Op het moment dat je iets opzoekt in Google, gebruik je een zoekterm. Zonder zoektermen zou SEO niet eens bestaan! Belangrijk dus om te weten wat zoektermen zijn en hoe je ze gebruikt om jezelf beter vindbaar te maken in
Websitedoelen bepalen is iets wat de meeste ondernemers pas doen op het moment dat hun website al even online staat. En eigenlijk is dat een gemiste kans. Je kunt het namelijk beter andersom doen. Want als jij vanuit je doelen
Als je hoger in Google wilt komen, kan je niet anders dan zoekwoorden toevoegen aan je teksten. Maar daarbij is het heel belangrijk dat je ook nadenkt over de zoekintentie van jouw ideale bezoeker. Als jij je teksten zo schrijft
Als ondernemer heb je altijd meer dan genoeg te doen. Zelf merk ik altijd heel sterk dat ik een goede dag- en weekstructuur nodig heb om het overzicht te bewaren en echt wat voor elkaar te krijgen. Structuur zorgt ervoor
Een goede SEO-strategie begint met het toepassen van zoekwoorden in je teksten. Maar niet elk zoekwoord is hetzelfde. Je hebt verschillende soorten zoekwoorden en het ligt maar net aan het doel van je tekst welk zoekwoord handig is om te
Elke maand laat ik op Digital Roadmap een andere ondernemer aan het woord over content. Wat voor soort content zetten zij in voor hun business? En wat bereiken ze daar allemaal mee? Deze keer is Anne Hospers aan het woord
Je hebt een fantastisch idee voor een nieuwe blogpost in je hoofd. Maar je bent echt even kwijt hoe je deze blogpost nu zo opmaakt dat Google ‘m ook leuk vindt. Een probleem? Nee hoor, laat je hier niet door
Elke maand laat ik op Digital Roadmap een andere ondernemer aan het woord over content. Wat voor soort content zetten zij in voor hun business? En wat bereiken ze daar allemaal mee? Deze keer is Marijn Driesen aan de beurt.
Om hoger in de zoekresultaten van Google terecht te komen, is het onder andere belangrijk om steeds nieuwe en relevante content op je website te plaatsen. Maar ook linkbuilding speelt hierin een onmisbare factor. Om het idee daarachter alvast uit
Elke maand laat ik op Digital Roadmap een andere ondernemer aan het woord over content. Wat voor soort content zetten zij in voor hun business? En wat bereiken ze daar allemaal mee? Voor deze eerste editie is Mylène Bouwman aan
© 2024 Digital Roadmap